
24 Oct Farinera La Segarra, a la Fira Àpat 2019
Els passats dies 5, 6 i 7 d’octubre vam assistir a Fira Àpat, la Fira Professional de l’Alimentació i la Gastronomia Catalana. L’esdeveniment es va dur a terme a la cúpula del Centre Comercial Arenas de Barcelona.
Vam exposar les nostres farines molturades a la pedra al nostre estand, donant a veure tot el procés: cereal, farina i pa.
El diumenge dia 6, Tritordeum va realitzar una exposició en la qual Daniel Jordà va dur a terme una Masterclass de pans saludables amb la nostra farina de Tritordeum.
Volem fer una menció especial als forners que van elaborar els pans per a que els poguéssim exposar a la fira, i per a que les persones que ho desitgessin, poguessin tastar un pa elaborat amb farina molturada a la pedra i de proximitat.
Gràcies a totes les persones que us vau apropar al nostre estand. Ens contagieu el bon rotllo i les ganes de continuar elaborant farines de la forma més tradicional!
Farinera la Segarra a la Fira Apat de Barcelona 2019 Farinera la Segarra a la Fira Apat de Barcelona 2019