
18 Ago Vols provar les nostres farines?
Estem creant la nostra botiga online, que d’aquí ben poc estarà operativa. Mentrestant, et podem enviar les nostres farines a casa. Fem enviaments a tota la península.
Com pots fer la comanda?
- Escull la caixa que prefereixis. Si creus que n’hi ha massa, pots compartir-ho amb la família, algun veí o veïna, companys/es de feina.
- Decideix les farines que vulguis! Ecològiques, convencionals, mòltes a la pedra… Farem la teva caixa a mida.
- Envia’ns un correu a info@farineralasegarra.com indicant la caixa i les farines que vulguis, i també el lloc on s’hauria de fer l’enviament.
- Nosaltres t’informarem del cost total i t’enviarem la comanda a casa. Si ho prefereixes, pots venir a buscar-ho a la farinera.
Trobaràs més informació sobre les nostres farines a la pàgina web, a l’apartat de farines convencionals, farines ecològiques i Lo Sòl de Terme.
Si tens qualsevol dubte, contacta amb nosaltres. Estarem a la teva disposició!